Kalite Politikamız
- Toplam kalite yönetimi anlayışına uymak,
- Hasta-hasta yakınları ve çalışanlarımızın memnuniyetine odaklı bir hizmet anlayışı oluşturmak,
- Sürekli ölçme ve iyileştirme çalışmalarımız ile hizmetimizi en iyi şekilde sunmak,
- Ekip anlayışı ile kurum bilincini yaşatmak,
- Kendimizi sürekli eğitmek ve geliştirmek,
- Yönetim felsefemizin ve kalite politikamızın temel ilkelerindendir.
KALİTE ÇALIŞMALARI
Sağlıkta Kalite Standartları(SKS) uygulamalarını yürütmek üzere Merkezimizde ‘’Kalite Yönetim Birimi’’ kurulmuştur. Kalite biriminden, Kalite Sorumlusu sorumludur. Kalite Yönetim çalışmalarına ilişkin tüm dikey ve yatay hiyerarşik yapılar mevcuttur.
KALİTE YÖNETİM BİRİMİNE BAĞLI YATAY HİYERARŞİ
Komiteler ve Ekipler
Kalite Yönetimi Kurulu (Komitesi)
Yönetim Gözden Geçirme Kurulu(Komitesi)
Acil Durum ve Afet Yönetim Ekibi,
Mavi Kod Yönetim Ekibi,
Pembe Kod Yönetim Ekibi
Beyaz Kod Yönetim Ekibi,
Kırmızı Kod Yönetim Ekibi,
Hasta/Hasta Yakınları Görüş, Öneri Ve Şikâyetleri Değerlendirme Ekibi,
Çalışan Görüş, Öneri ve Şikâyetleri Değerlendirme Ekibi,
Bina turu ekibi.
KALİTE YÖNETİM BİRİMİNE BAĞLI DİKEY HİYERARŞİ
Kalite Yönetim Sisteminde dikey hiyerarşi şu şekildedir;
Bölüm Kalite Sorumluları, Gösterge Sorumluları, İSGBS, Eğitim Sorumlusu Enfeksiyon Sorumlusu Kalite Yönetim Sorumlusuna, Kalite Yönetim Sorumlusu’ da Başhekime bağlıdır.